pc

MMMMMMMMMMM

ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ CHAT ΤΟΥ RadioSkyfox.com ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ-ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ !

Β

ΓΙΑ ΤΗΝ WEBTV 
ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Loading...

ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΕΔΩ RESTART
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ...
 

Φ

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

ΟΛΑ

Like box
********************************************

FB LIKE FIL+FOX


SMALL RADIO
Κοίταξα πίσω μου καὶ εἶδα ἱστορία.
ΕΝΝΟΙΩΣΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ
Κοίταξα γύρω μου καὶ εἶδα χάος.
ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ
Κοίταξα ἐμπρός μου καὶ εἶδα δρόμο.
ΕΙΠΑ «ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΘΩ»
Κοίταξα μέσα μου καὶ εἶδα πίστη.
ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΦΘΑΣΩ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ

Κάνε ὅ,τι πρέπει καὶ ἃς γίνει ὀ,τιδήποτε.-

Ἐγὼ ἔτσι μεγάλωσα, γι΄αὐτὸ καὶ συνεχίζω !
Κοίταξα πίσω μου καὶ εἶδα ἱστορία. ΕΝΝΟΙΩΣΑ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ Κοίταξα γύρω μου καὶ εἶδα χάος. ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ Κοίταξα ἐμπρός μου καὶ εἶδα δρόμο. ΕΙΠΑ «ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΘΩ» Κοίταξα μέσα μου καὶ εἶδα πίστη. ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΦΘΑΣΩ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ Κάνε ὅ,τι πρέπει καὶ ἃς γίνει ὀ,τιδήποτε.- Ἐγὼ ἔτσι μεγάλωσα, γι΄αὐτὸ καὶ συνεχίζω ! FOTOS
























SCM PLAYER

στατ

PC3

c

@

Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ? ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ !