pc

MMMMMMMMMMM

ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ CHAT ΤΟΥ RadioSkyfox.com ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ-ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ !

Β

ΓΙΑ ΤΗΝ WEBTV 
ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Loading...

ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΕΔΩ RESTART
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ...
 

Φ

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ !

O ἄλλος δὲν εἶναι ὁ Θεός σου, εἶναι ἁπλὰ ὁ ἄνθρωπός σου. Μὲ ὅ,τι σημαίνει αὐτό. Λάθη, ἀδυναμίες, σφάλματα. Ὅταν

περιμένω ἀπὸ ἐκεῖνον νὰ γίνη ὁ «θεραπευτής» ἢ ὁ «λυτρωτής» μου δυὸ πράγματα θὰ συμβοῦν. Ἡ θὰ τὸν κουράσω μὲ τὶς προσδοκίες μου ἢ θὰ ἀπογοητευθῶ ἀπὸ τὸ ἀποτέλεσμα, μιὰ κι ἐκεῖνος εἶναι ἁπλὰ ἕνας ἄνθρωπος, ὅπως κι ἐγώ. Ἐὰν δὲν εἴμαστε μόνοι μας καλά, μὲ τὸν ἑαυτό μας, δὲν θὰ εἴμαστε οὔτε μὲ τὸν ἄλλο. Κι ἐὰν ἡ ζωή μας, δὲν ἔχει νόημα καὶ οὐσία χωρὶς τὸν ἄλλο, τότε δὲν θὰ ἔχη οὔτε μαζί του. Ἁπλὰ θὰ τὸ χρησιμοποιοῦμε τοξικὰ ὡς ψυχοναρκωτικό. Εἴμαστε καλά, ἔχουμε μιὰ ζωὴ ποὺ μᾶς γεμίζει, τὰ ἔχουμε βρεῖ μὲ τὸν ἑαυτό μας, καὶ ὅλο αὐτὸ τὸ ὄμορφο καὶ ὡραῖο, θέλουμε νὰ τὸ μοιραστοῦμε μὲ τὸν ἄνθρωπο ποὺ ἀγαπᾶμε. Αὐτὸ εἶναι σχέση. Καὶ τὰ λάθη μου, τὰ πάθη μου, δὲν θὰ τὰ μοιραστῶ μαζί του; Ναί, μὰ ὡς σημεῖα μιᾶς πορείας, καὶ ὄχι μιᾶς ψυχοπαθολογίας. Σχέση, εἶναι νὰ μάθω νὰ μοιράζομαι τὴν ὀμορφιὰ (ὄχι τελειότητα) τοῦ ἐαυτοῦ μου καὶ τῆς ζωῆς μου, μὲ ἕναν ἄλλο ἄνθρωπο ποὺ ἀγαπῶ. «Ὅταν χρειάζομαι τὸν ἄλλο γιὰ νὰ ζήσω, ἡ σχέση μετατρέπεται σὲ ἐξάρτηση»...

PC3

c

@

Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ? ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ !